2013. július 16., kedd

Valentin-nap

Érezted már valaha a gyomrodban szálldosni a pillangókat, amikor a közelébe kerültél? Leterített már valaha a vágy, hogy megérintsd? Elméláztál valaha azon, hogy elmondd neki, mit érzel? Idegesített már valaha a tény, hogy beleszerettél és ez ellen nem tudsz az ég egy adta világon semmit sem tenni? 
Ha mindegyik kérdésre igenlő választ adtál, akkor ideje a tettek mezejére lépni. Talán kezdhetnéd azzal, hogy szív alakú sütiket sütögetsz (akkor is, ha utálsz sütni) neki, és mellékeled hozzá a saját pillangóidat. :)

Csokiszív Pillangóval

Február 14. Valentin-nap.
Gyűlölöm. A tortabevonót, a szív alakú tésztaszaggatót, a forró sütőt és Őt is.
Gyűlölöm a tortabevonót, mert nem tudom, hogyan kell felvinni, gyűlölöm a szív alakú tésztaszaggatót, mert idegességemben eltörtem. Ki nem állhatom a forró sütőt, mert vagy századszorra égetem meg vele az ujjam, és rettenetesen gyűlölöm Őt, mert szeretem, és egy olyan nevetségesen primitív dolgot vált ki belőlem ezen a francos Valentin-napon, mint az örömszerzés miatti sütögetés.
Azért sem kedvelem, mert a közelében furcsán megdobban a szívem és az idő, mintha még a gyomromban repkedő pillangóknak is megállna. Esztelenül csapkodnak a pimaszok, elindítva bennem egy forró hullámot, éreztetve velem a tényleges közelségét és a nagyon is valós érzéseimet.
Azért sem szeretem, mert a pillantásától a földbe gyökerezik a lábam, folyton elpirulok és nevethetnékem támad; az is rettenetes, hogy egyfolytában mosolygok.
Szörnyű az is, hogy állandóan őt lesem, és ha nem látom, elszomorodok; és mindent összevetve már az is borzalmas, hogy egy ilyen idegesítő ipse miatt sütök! Valentin-napra sütök!
– Mit csinálsz? – kérdezi a húgom kizökkentve a gondolataimból.
– Sütök.
– Sütsz – néz rám döbbenten, mintha minimum elmebajos lennék. – Csoki szívet sütsz!
– Igen, a Valentin-nap miatt sütök! Elvégre ma van! – Ahogy ismét rá gondolok, megremeg a gyomrom a sok-sok pillangótól, és ha lehet, még mérgesebb leszek Rá. – A szentségit! Meg kell szabaduljak ezektől a nyamvadt szárnyas dögöktől! Át kell adjam neki őket a szívekkel együtt, hogy végre már Őt is idegesítsék, ne csak engem kínozzanak!
A húgom a kirohanásomra reagálva gyanúsan méregetni kezd, majd néhány másodperc elteltével felnevet. Mielőtt felfortyanhatnék a nevetésén, a kezembe nyomja az újságot, melyen a következő dátum látható: február 13.
– Bakker! Ennyit a csokiszíves pillangókról…

3 megjegyzés:

  1. Ezt a sztorit kissé megmosolyogtam. Van benne egy kis humor, bár tény, hogy én sem szeretem a Valentin-napot, és az igazat megvallva szerelmet sem éreztem igazán, legfeljebb vonzalmat. Nincs ebben semmi giccs, ha már a levélben kérdezted. Egyszerűen csak őszinte és a maga módján humoros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon elmeroggyant állapotomba írtam ezt a történetet, még annak idején a gimis suliújságba. Próbáltam valami kevésbé csöpögőset és vicceset alkotni, és hát ez lett belőle. Belekerült minden, ami jellemez: a Valentin-napi hype gyűlölete, a kíméletlen őszinteségem, a szétszórtságom, és persze az debilincia. Hogy is maradhatna ki, pont ez?

      Szerintem a szerelmet egyébként mindenki túlmiszticizálja, és fejvesztve várja, pedig, a maga módján banálisan egyszerű, és ha akar, úgyis jön. Felesleges erőltetni. Úgy gondolom, ha eljön az ideje, majd te is leszel szerelmes, és majd bepótolhatod bőven a talaj felett lebegést, az idétlen vigyorgást, meg az abnormális viselkedéssel egybefűződő gondolatokat. Addig, amíg viszont nem jön, maradnak a különböző, szerelemről is szóló alkotások. :)

      Köszönöm szépen, hogy írtál!

      Törlés
    2. Én türelmesen várok. Egyelőre nem vágyom semmi ilyesmire, bár attól még nem kedvelem a Valentin-napot. Az igazság az, hogy ha szerelmesek vagyunk, akkor minden nap Valentin-nap. Nem kell ehhez mindenféle csillogó ajándékot venni, bár néha illik meglepni a másikat, ez tény, de nem értem, miért épülnek erre egész iparágak lassan. Szóval szerintem a szerelem nem a pénzről szól. Jó érzés bizonyára, de addig is csak kívülről szemlélem, és beleírom olykor-olykor egy-egy sztorimba, hogy én miképp képzelem el. Amúgy meg ez az érzés szerintem mindenkinek más.

      Törlés