2016. február 2., kedd

100 tény rólam

Sziasztok! :)

Sellynek hála újabb kihívásban veszek rész, amelynek célja, hogy majdnem 100 tényt leírjak magamról az előre megadott kérdések alapján.
A jelölést nagyon szépen köszönöm, és alant eleget is teszek a kihívásnak:


Mi a keresztneved?

Éva


Vannak beceneveid?

Persze, nem is egy: Évi, Vicus, Vica, Pecci, Peccévi, Domina (ne, ne kérdezd.)


Milyen most a hajad?

Barnásvörös.


Milyen magas vagy?

168 centiméter.


Telefon vagy fényképező?

Telefon.


Narancs vagy alma?

Narancs.


Van most valaki, aki tetszik?

Yepp.


Fiúbarátok  vagy barátnők?

Mindkettő, bár jelenleg több lánybarátom van.


Van piercinged vagy tetoválásod?

Non, de a tetoválás már érik.


Pepsi vagy Coke?

Nem szeretem a kólát.


Voltál már repülőn?

Non, fóbiás vagyok.


Jelenleg párkapcsolatban vagy?

Qui.


Volt már autóbaleseted?

Igen. Egyszer öt éves koromban elütött egy tolató autó, illetve 2013 őszén elém hajtott a szemközti oldalról egy kb. nyolc éves fiú a biciklijével. Szerencsére sikerült megállnom, de alig fél éve volt akkor jogsim, és nagyon megrázott ez a majdnem baleset.


Ha valakit magadhoz teleportálhatnál most, ki lenne az?

Életem retardáltja.


Tudod, kik az igazi barátaid?

Sokszor pórul jártam már, így igen, mára már megtanultam, hogy kik az igazi barátaim.


Van olyan ember az életedben, aki rossz irányban változott?

Van, de nem érzem úgy, hogy emiatt ítélkeznem kellene. Az embert nagyban befolyásolja a környezete, emellett a különböző életszakaszokhoz társuló lelki tényezők is hozzájárulnak a változásokhoz. Hiszek abban, hogy a rossz útra térés csak ideiglenes, így bár csalódott vagyok, mégsem mondok le senkiről.


Vannak titkaid, esetleg őrzöd mások titkait?

Határozott igen a válaszom mindkét kérdésre.


Van valaki, akit nem kedvelsz?

Persze, hogy van, de jogászpalántaként megtanultam, hogyan kell palástolni azt, ha valakit legszívesen pofán vernék.


Akarsz gyerekeket?

Majd tíz év múlva, amikor elvégeztem a jogot és a pszichológiát, meg már együtt töltöttem egy csomó időt a barátommal kettesben.


Meg akarsz házasodni?

Qui.


Szeretnél utazgatni?

Ki nem?


Melyik a jobb: tartós kapcsolat, vagy egy éjszakás kalandok?

Nem vagyok erkölcscsősz, de nekem a tartós kapcsolat jobban fekszik. Az ízlésemnek és az értékrendemnek nem felel meg az egyszeri légyott.


Legjobb barát:

Viki, Bekka, Liza, Dávid, Dani, Norbi.


Első szerelem:

Márk. Jó régen volt, és a mai napig megmosolyogtat.


Első szó:

Öhm, Hund. Igen, tényleg az volt az első szavam, hogy kutya. Persze németül.


Különleges tehetséged:

Tudok teleportálni és időutazni kellő mennyiségű vodka után. :D


Akivel legutóbb beszéltél:

Apuka.


Akivel legutóbb chateltél:

Viki.


Akivel legutóbb filmet néztél:

Eloise, a macskám.


Amit legutóbb ettél:

Grízestészta meggybefőttel.


Film vagy sorozat, amit legutóbb néztél:

Pán Péter című mese.


Zene, amit legutóbb hallgattál:

Konyha - Elmentek a szörnyek.


Valami, amit legutóbb vásároltál:

Cseresznyés dezodor.


Akit legutóbb megöleltél:

Apuka.


Kedvenc


  • ital: való gyümölcsös gyümölcslé
  • étel: sültcsirke, krumplipüré
  • virág: orgona, tulipán
  • állat: macska
  • film: nincs, sokat szeretek
  • tantárgy: kriminológia



Jelenleg


  • eszel valamit? Non, pedig éhes vagyok.
  • iszol valamit? Nem.
  • hallgatsz valamit? Já, Odett - Csillaghullás.
  • ülsz vagy fekszel? Valahol a kettő között terpeszkedek.
  • terveid a napra: 23:43 van. Szerintem még gyorsan feltalálom az időgépet éjfélig. :D
  • vársz valamire? A Tardisom alkatrészeire az e-bayről.



Az ideálod


  • magas vagy alacsony?  Olyan, mint a barátom. Kb. olyan magas, mint én.
  • idősebb vagy fiatalabb nálad? Idősebb.
  • romantikus vagy spontán? Mindkettő.
  • bajkeverő vagy visszahúzódóbb? Ha abból indulok ki, hogy milyen a barátom, akkor bajkeverő. Imádom, csak néha megfojtanám.


Volt már olyan, hogy…

·        elvesztetted a szemüveged? Istenem, nem is egyszer. :D
·        elszöktél otthonról? Igen, nem is egyszer.
·        összetörted valaki szívét? Nem vagyok rá büszke, de igen.
·        eltört valamid? Igen, óvodásként az álkapcsom, gimiben a lábujjam, egyetemistaként az alkarcsontom és néhány ujjam.
·        veszekedtél egy barátoddal? Igen, de nagyon ritka az ilyen nálam.
·        a barátaiddal elmentetek a strandra? Igen.
·        több kilométert futottál? Igen, bár rühellem a futást.
·        szerelembe estél? Igen.
·        összetörték a szíved? Igen, többször is.
·        nagyon leittad magad? Nem, mert nem igazán szoktam piálni.
·        tetszettél valakinek, de ő nem volt az eseted? Igen.
·        úgy tettél, mintha boldog lennél? Nem is egyszer.
·        találkoztál valakivel, aki megváltoztatott? Igen.
·        betegnek tettetted magad? Nem.
·        egy apró dolgon nagyon kiakadtál? Nagyon türelmes és nyugodt ember vagyok, így nem igazán szoktam apróságokon felhúzni magam.
·        átlépted az országhatárt? Igen.
·        összeverekedtél valakivel? Nem.
·        kipróbáltál valamit, amiről azt gondoltad, nem fog tetszeni, de tévedtél? Igen, néhányszor.
·        nem tartottad be, amit ígértél? Amit megígérek, azt betartom, kivétel nélkül.
·        megbántad egy döntésedet?  Igen, de a felelősséget akkor is vállaltam.


Hiszel

·        önmagadban? Igen.
·        a csodákban? Felgyógyultam a rákból. Van még kérdés? :D
·        a szerelemben első látásra? Igen.
·        a Mennyországban? Igen.
·        a Mikulásban? Ki az, aki nem hisz benne? :O
·        a földönkívüliekben? Igen, de nem a Pataki Attila miatt.
·        az angyalokban? Igen.
·        a szellemekben? Igen.


A jelöltjeim pedig: Bekka, Liza


2 megjegyzés:

  1. Na megérkeztem:)

    Érdekes volt olvasni! Mikor kezdted a jogot, ha szabad kérdeznem? :)

    Látom, te is kevered az idegen nyelveket a válaszaidban. :D

    A Pataki Attiláson jót nevettem.
    Később is be fogok nézni majd, a cicás háttér nagyon tetszik :)

    LuciiChan voltam

    VálaszTörlés
  2. Örülök a megérkeződésnek, én is válaszoltam neked. :)

    2013-ban kezdtem, most vagyok harmadéves. Jelen állás szerint a gyermekotthonban élő gyermekek bűnelkövetése és pszichológiája lesz a kutatási területem kriminológusként, és mint tanszéki oktatóként. Vagyis ez az OTDK dolgozatomtól fog függni, amit most csinálok, és ami eléggé.. melós, bajos, fárasztó, rohangászós. Azt hiszem, több jelzőt nem találok rá. :D

    Az idegennyelvűség. A német tulajdonképpen a második anyanyelvem, angolul majdnem felsőkön tudok, franciául tudok olvasni, meg néhány mondatod kinyögni/elactivityzni. :D Ja, meg a jogon ugye kötelező egy évig a latin. Tudok olvasni és fordítani. Írni már nem igazán. A nyelvtana valami borzasztó. :D

    A cicákok nálam a királyok, megnyugtat, hogy még olyan elvetemült ember, akinek tetszik ez a háttér. :)

    Köszi, hogy benéztél hozzám, várlak vissza szeretettel. Ja, és kiteszem a blogodat a főoldalamra! :)

    VálaszTörlés