2015. november 1., vasárnap

Visszatérés és Liebster Blog Award

Sziasztok!

Hosszas kihagyás után, a mai nappal újraindítom a blogom. Hogy ennek, mi az oka?
Elsősorban az, hogy felocsúdtam, van egy blogom, amit nem kellene kallódni hagyni, másrészt Sellytől (ide katt ) díjat kaptam. Ez a díj, pedig a Liebster Blog Award. Selly, nagyon szépen köszönöm a díjat, megtiszteltetés, hogy engem választottál! :)

A díjról néhány fontosabb információ:
A kezdeményezés Németországból indult, a díjat bloggerek adják egymásnak. Leginkább azt szeretnék vele elérni, hogy az olvasók jobban megismerjék a bloggert, illetve megtudják azt is, hogy ő kiket olvas, és kiket ajánl olvasásra. Éppen ezért van egy marketing háttere is, hiszen a blogger tovább is adja a díjat, nemcsak megkapja.

A liebster szó jelentése egyébként kellemes, értékes, legkedvesebb, amely utal arra, hogy az odaítélő szívesen jár vissza az adott blogra, éppen ezért ajánlja. Fontos megemlíteni, hogy a lánclevelekhez hasonló módon terjed, és a jelölés során nincsen semmilyen tartalmi megkötés. Nemcsak könyves, filmes blogok kaphatják meg, hanem oda lehet ítélni egy kismama-blognak vagy akár egy gasztroblognak is. A jelölésekkel elárulja a blogger magáról, hogy melyek azok a területek, amelyekről szívesen olvas. A Liebster Blog Awardot egyébként nem kötelező továbbadni, de felesleges megszakítani a láncot, hiszen ez mindenkinek elismerést jelent, és ha valami tetszik, akkor dicsérjük meg nyugodtan. Díjat adni pedig szép gesztus.
A díj kötelezettséggel jár, amelynek itt vannak a szabályai. Fontos, hogy a szabályok változhatnak, és maguk a bloggerek is alakítanak rajta:
– Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
– Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
– Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
– Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!
– Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled!

Nos, akkor jöjjön első körben tíz olyan dolog, ami nem annyira köztudott rólam:

1. Imádom a Geek könyveket és sorozatokat! A kedvencem a Star Wars, a Star Trek, LOTR, a Doctor Who és a The Big Bang Theorie.  Már csak attól bizsereg a lábujjam, ha rájuk gondolok! ^^

2. Az anyai nagyapám és nagybátyám nevelnek 10 éves korom óta. Édesapám meghalt, anyám, pedig elhagyott. De stop it you, nagyszerű gyerekkorom volt. Főleg, amikor leültünk vacsizni, és kb. fél perc alatt eltűnt minden az asztalról. :D

3. Biológiából érettségiztem 12. osztályban, mert szeretem ezt a tárgyat. Egyébként onnan ez a nagy vonzódás, hogy az orvosira készültem, de végül, mégis csak a jogon kötöttem ki. Egy igazi kalandor vagyok; túl veszélyes az életem.

4. Harmadéves joghallgató vagyok a PTE-ÁJK-n, és imádok itt tanulni. Még annak ellenére is, hogy a rengeteg tananyagtól, általában megdöntöm a saját életképtelenségi csúcsaimat.

5. Két testvérem van: egy 27 éves bátyám és egy 17 éves húgom. Érdekesség, hogy a bátyám az anyai oldalról testvérem, míg a húgom "csak a szomszédlány", mégis édestestvérekként nevelkedtünk fel.

6. Nagyon kevés kajával lehet kikergetni a világból, de a mazsola ezek közé tartozik. Utálom a mazsolát. Valószínűleg ő is engem. Szóval harcolunk egymással. Eddig ő áll nyerésre.

7. Nem szeretem a horrorfilmeket! :(

8. Becca-R-rel személyesen ismerjük egymást, és ő az egyik legjobb barátnőm. <3 Másik nagyon fontos barátnőm Voreena és Lyliane Blake. Imádom ezt a három csajszit! :)

9. Ki nem állhatom az erőszakot, a negatív diszkrimináció bármilyen fajtáját, az értelmetlen veszekedéseket, a gyűlölködést, az emberi idiotizmust.

10. Rákos voltam, de sikerült legyűrnöm. Hálával tartozok ezért a családtagjaimnak és a barátaimnak, akik a folytonos szeretetükkel életben tartottak. :)



Selly kérdései:

I. Hány éves voltál, amikor elkezdtél írni, és minek a hatására döntöttél úgy, hogy "pennát ragadsz"?

* Tizennégy évesen kezdtem komolyabban írogatni, a nagybátyám buzdításának a hatására. Ekkoriban ért véget az öt éve töretlen tánckarrierem egy térdszalag-sérülés miatt, és kellett valami, amivel továbbra is ki tudtam magam fejezni. A nagybátyám azt javasolta, hogy ha már szeretek olvasni, és általános iskolában sorra nyertem meg az irodalmi pályázatokat, akár írhatnék is. Én meg írtam. És végül a szenvedélyem lett.


II.Milyen gyakran olvasol könyvet, fanfictiont, egyéb más történetet? Könyv esetén, átlagosan mennyi idő alatt olvasod el az adott művet?

* Nos, ez egy meglehetősen jó kérdés. Attól függ, hogy éppenséggel, mennyi tanulnivalóm van. Ha csak 150-200 oldal, akkor hetente el tudok olvasni egy nagyobb lélegzetű regényt is, illetve tudok novellákat, verseket, AFS-en publikált történeteket, ficeket olvasni.
Könyv esetén nem sokat szoktam baszkurázni; ha leülök, együltő helyemben elolvasom az adott művet. Gyorsan szoktam haladni, mert óránként 55-60 oldalt vagyok képes haladni.


III. Melyik országban élnél szívesen? Miért abban az országban szeretnél élni, és mit dolgoznál ott?

*Németországban. Szeretem az országot, mert szép, fejlett, lehetőség van a kibontakozásra, önmegvalósításra. Dolgozni? Ugyanazt, mint itthon. Családjogi szakjogász szeretnék lenni.



IV. Tegyük fel, hogy találkozhatsz egy általad választott hírességgel, és feltehetsz neki egy kérdést! Ki lenne az, és mit kérdeznél tőle?

*Jesus, kapásból Robert Downey Jr, Tom Hiddlestone, Till Lindemann és Jézus jutott eszembe. Muszáj választani? :D



V.Az írást egyszerű hobbiként tartod számon, vagy a jövőre nézve komolyabb terveid is vannak vele?

* Az írás szenvedély, egy meglehetősen nagyszerű életérzés, életforma, amit nagyon nehéz csak hobbiként kezelni. Természetesen komolyabb terveim is vannak vele. A verseskötetem már megjelent, most szeretném lassan a regényeimet is kiadatni. De még csiszolok rajtuk picit, hogy mindennek megfeleljenek.


VI.Ha kifognád a mesebeli aranyhalat, mi lenne a három kívánságod?

* Legyen minden ember boldog.
A családtagjaim legyenek egészségesek, éljenek szeretetben.
Mindennap kívánhassak egyet.


VII. Melyik tulajdonságodra vagy a legbüszkébb? Miért?

* A fene nagy maximalizmusomra. Mindig ki tudom hozni magamból a legjobbat, nagyon nehezen adom fel, mindig igyekszem keményen dolgozni. Nem szeretem beérni a kicsivel. Legyen szó az élet bármely területéről.


VIII. Melyik filmben szereplnél/szerepeltél volna? Kit alakítottál volna az adott filmben?

*LOTR. Bármilyen szereppel beértem volna, csak két dolog a lényeg: Orlando Bloom és Gandalf bácsi. *.*


IX. Mi a kedvenc ételed?

* Gyümölcsleves, paradicsomleves, krumplipüré, sültcsirke. :D Amúgy most éhes lettem.


X.Hiszel a természetfelettiben?

*Igen. Egyrészt a neveltetésből adódik, másrészt, néha történnek velem fura dolgok.


 Az én jelöltem: Lyliane Blake, a kérdéseket privátban elküldtem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése